::pesanan penaja::

jom kita exchange link.. :-) kalau sape2 nak exchange link, sila jadi follower saya dan tinggalkan link di chat box ya..saya pun akan lakukan benda yg sama ke blog anda.. :-) nk komen, nak maki hamun pon blh. :-)

Saturday, April 10, 2010

:untukmu teman::

| |



kamu itu amat bernilai bagi aku
bukan LAUT jika airnya tak berombak dan gelora
bukan CINTA jika perasan tak terluka dan kecewa
bukan SAHABAT jika hati tak rndu dan sayang



untuk awak
saya nak kamu sihat
sebab saya risau kalau
kamu sakit

saya nak kamu gembira
sebab saya tak hepy
kalau tengok kamu sedih

saya nak kamu ceria
sebab saya rasa sepi kalau
kamu muram

saya nak kamu kuat
sebab saya lemah kalau
kamu d0wn

saya nak kamu tahu yang saya bukan teman kamu yang baik
tap saya nak cuba belajar jadi kawan yang baik

0 comments:

go-top

About Me

ulang tahun blog aku

Daisypath Anniversary tickers

welc0me 2 everyone


ShoutMix chat widget

**f0ll0wer kesayanganku**

.:my bez friend:.

.:my bez friend:.

da p0y0s cozmate

da p0y0s cozmate

.:gedung ilmuku:.

.:gedung ilmuku:.

::hanya aku::

::hanya aku::

antara yang menarik!!!

 
 

::akuchentadea:: | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top