::pesanan penaja::

jom kita exchange link.. :-) kalau sape2 nak exchange link, sila jadi follower saya dan tinggalkan link di chat box ya..saya pun akan lakukan benda yg sama ke blog anda.. :-) nk komen, nak maki hamun pon blh. :-)

Saturday, April 24, 2010

::SAYA MASIH DISINI::

| |

Eh2.. tetibe je ase rajin nk update blog.. hehe..

masih ada 3 paper lagi yang harus dilangsaikan..
ok.. tp sngt jelez apabila melihat kawan-kawan yang dah nk abez exam..
tp lg jelez sbb da ramai kawan-kawan dah boleh jilid final year pr0jek.. aku bila lagi.?
dr.. tolong la bagi saya jilid.. saya nak blik kg dr.. dah lame saya x blik kg.. muahahaha.. mcm la dr kamariah bace blog ak..


0wh.. ari isnin saya ada 2 paper

ari kamis 1 paper

untuk exam saya blom study.. sbb saya f0kus kpd FYP.. tp saya sentiasa on9.. facebooking.. hihi


saya amat berharap agar saya dapat jilid sblum 30hb..

0 comments:

go-top

About Me

ulang tahun blog aku

Daisypath Anniversary tickers

welc0me 2 everyone


ShoutMix chat widget

**f0ll0wer kesayanganku**

.:my bez friend:.

.:my bez friend:.

da p0y0s cozmate

da p0y0s cozmate

.:gedung ilmuku:.

.:gedung ilmuku:.

::hanya aku::

::hanya aku::

antara yang menarik!!!

 
 

::akuchentadea:: | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top