::pesanan penaja::

jom kita exchange link.. :-) kalau sape2 nak exchange link, sila jadi follower saya dan tinggalkan link di chat box ya..saya pun akan lakukan benda yg sama ke blog anda.. :-) nk komen, nak maki hamun pon blh. :-)

Friday, October 9, 2009

:virus ladang???:

| |



ubat yng dikasi dr

blik kelas td ak g PKU. hani ngn kak da temankan ak, dr 2 tnye ak,ak ad bru balik dari ladang ke? ak ckp la x.. lps 2 ak ckp.. maybe la kena virus ladang sebb kolej ak dkt ngn ladang.. hurm.. x taw la.. dr juz bg ubat

2 comments:

go-top
syikinmeli said...

aloh cian sain aku
mr duk cendilah
bebas dari virus
hehehe
virus h1n1 ado la skit
2 pun dr aku jah
huhuhu

preTTy ClumsY** said...

x sey la ak.. hahaha.. H1N1 boleh membunuh..

About Me

ulang tahun blog aku

Daisypath Anniversary tickers

welc0me 2 everyone


ShoutMix chat widget

**f0ll0wer kesayanganku**

.:my bez friend:.

.:my bez friend:.

da p0y0s cozmate

da p0y0s cozmate

.:gedung ilmuku:.

.:gedung ilmuku:.

::hanya aku::

::hanya aku::

antara yang menarik!!!

 
 

::akuchentadea:: | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top