::pesanan penaja::

jom kita exchange link.. :-) kalau sape2 nak exchange link, sila jadi follower saya dan tinggalkan link di chat box ya..saya pun akan lakukan benda yg sama ke blog anda.. :-) nk komen, nak maki hamun pon blh. :-)

Thursday, October 15, 2009

.:alahai multimedia:.

| |

tolong beritahu pelajar lain untuk update blog masing-masing. CEritakan juga pengalaman belajar dalam kelas multimedia. tinggalkan komen di blog peribadi saya supaya saya boleh buka blog pelajar. jangan tinggal komen di blog tugasan pelajar. tq

kredit t0 dr normaliza

pat0tlah ak baca blog org l2n d0k cbok cter sal claz ney.. ok..

akan ak mulakn dari awal.
huhuhu
first time masuk claz 2 mmg berdebar2.. takut, sbb dgr akak-akak seni0r kate dr ney straight.. antar kerja on time. x leh selekeh..da la 2 al selalu tgk akak2 dan abg2 senior selalu terkejar2, berlari2 nk g antar asigment.. lagilah ak ase seram sejuk.. pergh.. mcm tgk cter hantu..

tp masa first claz 2 bukan dr sendiri yg masuk, tp cik alia,

mula2 claz biase la,, bg briefing dulu, lps 2 cik alia pesan, next week t0long bwk gam UHU, majalah2 lame, lps 2 kertas tebal warna hitam, ak lupe org panggil ape,dan minggu depan kai membawa lah brg2 tersebut.. untuk wat pe ek?
lupe.. tp ad lg. hani,, dak gr0up ak smpan, nnti la ak amek gmbr,, pas 2 upload







t0 be continued>>>>

2 comments:

go-top
Bulan Dilangit Osaka Biru said...

kakak bilik ad mabik multimedia
memang susah

preTTy ClumsY** said...

mmg susah.. tp ney t0k subjek maj0r je

About Me

ulang tahun blog aku

Daisypath Anniversary tickers

welc0me 2 everyone


ShoutMix chat widget

**f0ll0wer kesayanganku**

.:my bez friend:.

.:my bez friend:.

da p0y0s cozmate

da p0y0s cozmate

.:gedung ilmuku:.

.:gedung ilmuku:.

::hanya aku::

::hanya aku::

antara yang menarik!!!

 
 

::akuchentadea:: | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top