::pesanan penaja::

jom kita exchange link.. :-) kalau sape2 nak exchange link, sila jadi follower saya dan tinggalkan link di chat box ya..saya pun akan lakukan benda yg sama ke blog anda.. :-) nk komen, nak maki hamun pon blh. :-)

Thursday, October 15, 2009

~team w0rk~

| |




team work
wah.. ak tgk orang len sibok dok pr0mote gr0up dorang.. ak p0n nk wat tribute jgk untuk gr0up ak.. jelez ney..

nama gr0up ak team work yang dianggotai oleh raimi, hafizol, ak,hani, dan ape yg membuatkan gr0up ak spesel ialah kerana terdapat 2 orang pelajar asing.. owh jgn salah sangka kerana mereka bukanlah pelajar dari luar negara.. cuma mereka merupakn pelajar pertukaran dari UPSI.. Mereka ialah pokdik dan shahir..

da nk abez sem ney,, pe salahnye ak citer sal gr0up ak dan xtvt yg berlangsung. haha.. poyo je ayat.. bnyk benda kt0rng kena wat.. bertepatan dgn tema dr.. 'w0rk under pressure'.. mmg tertekan.

5 comments:

go-top
miss hanie said...

hidup TEAM WORK!!!!

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

bagusss..
team yang sangat meletop + rajin
tabikk springg

sana san said...

hahahaha...tak boleh bla...nak jugak promot dye punyer group...

fairuzfazela said...

pegh.....baguslah tu... promote lah lagi.. aku tak promote kumpulan aku lagi.... kumpulan aku terus masuk youtube je nnt...hahahha

preTTy ClumsY** said...

fairuz~ msti la kna pr0mote.. gr0up ak..

About Me

ulang tahun blog aku

Daisypath Anniversary tickers

welc0me 2 everyone


ShoutMix chat widget

**f0ll0wer kesayanganku**

.:my bez friend:.

.:my bez friend:.

da p0y0s cozmate

da p0y0s cozmate

.:gedung ilmuku:.

.:gedung ilmuku:.

::hanya aku::

::hanya aku::

antara yang menarik!!!

 
 

::akuchentadea:: | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top