::pesanan penaja::

jom kita exchange link.. :-) kalau sape2 nak exchange link, sila jadi follower saya dan tinggalkan link di chat box ya..saya pun akan lakukan benda yg sama ke blog anda.. :-) nk komen, nak maki hamun pon blh. :-)

Thursday, March 18, 2010

::mimpi::

| |

tersangat la bodoh mimpi ak mlm td.. blh plak ak mimpi yang chenta mati ak nikah ngn org le. hurm . pdhal sblm td0 da bergayut dgn elok. mksudnye x gaduh. apesal la ak blh mmpi mcm 2.. lg 1.. dlm mimpi 2 ad org yg menyampuk.. dea ckp fair la klu dea kawen ngn org len p0m or msg ngn org len. sbb ak pom wat begitu.. ok la.. ak ngaku,ak ad kuar n msg ngn laki len.. tp x kan smpai terbawak2 sampai mimpi.. aduh.. ase cm nk nagis je.. nsb bek 2 hnye mmpi..

1 comments:

go-top
Anonymous said...

huhuhu....best mimpi.macam dalam filem lak mimpi 2.

About Me

ulang tahun blog aku

Daisypath Anniversary tickers

welc0me 2 everyone


ShoutMix chat widget

**f0ll0wer kesayanganku**

.:my bez friend:.

.:my bez friend:.

da p0y0s cozmate

da p0y0s cozmate

.:gedung ilmuku:.

.:gedung ilmuku:.

::hanya aku::

::hanya aku::

antara yang menarik!!!

 
 

::akuchentadea:: | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top