::pesanan penaja::

jom kita exchange link.. :-) kalau sape2 nak exchange link, sila jadi follower saya dan tinggalkan link di chat box ya..saya pun akan lakukan benda yg sama ke blog anda.. :-) nk komen, nak maki hamun pon blh. :-)

Thursday, January 7, 2010

~satu pintu ditutup, ada pintu lain yang terbuka~

| |

wat teman2 ak yang sekarang ney tgh bersedih.. ak arap k0rang jgn nangis lgi.. mungkin dea bukan yang terbaik untuk k0rang. ad hikmah disebalik apa yang terjadi..



ak x m0 tgk k0rang sedih, menangis lagi.. ak mungkin bukan teman yang terbaik untuk korang.. tp ak taw ak mungkin boleh menjadi pendengar yang baik untuk korang.. siyes d0wh.. ak x nk tgk korang menangis lagi.. ak taw korang kuat.. k0rang mampu lakukan yang terbaik untuk diri korang.. ak taw k0rang kuat.. x de chenta bukan pengakhiran sebuah kehidupan..

2 comments:

go-top
Siti Nurhayati Dollah said...

betul tu.Allah menemukan kita dengan orang yang salah untuk kita merasakan kebahagiaan bila kita bertemu dengan org yang betul.

Jangan bazirkan air mata untuk cinta.. dalam dunia banyak benda lagi yang perlu dilaksanakan.

nurunkisya said...

cinta adalah suatu anugerah terindah kurnia dari-Nya. cinta tak bermakna kita mampu untuk memiliki. sesungguhnya wanita yang baik adalah untuk lelaki yang baik juga. jangan kecewa kerana cinta manusia, tetapi berdukalah andai kita tak mampu memperoleh cinta dari-Nya.

About Me

ulang tahun blog aku

Daisypath Anniversary tickers

welc0me 2 everyone


ShoutMix chat widget

**f0ll0wer kesayanganku**

.:my bez friend:.

.:my bez friend:.

da p0y0s cozmate

da p0y0s cozmate

.:gedung ilmuku:.

.:gedung ilmuku:.

::hanya aku::

::hanya aku::

antara yang menarik!!!

 
 

::akuchentadea:: | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top