::pesanan penaja::

jom kita exchange link.. :-) kalau sape2 nak exchange link, sila jadi follower saya dan tinggalkan link di chat box ya..saya pun akan lakukan benda yg sama ke blog anda.. :-) nk komen, nak maki hamun pon blh. :-)

Thursday, September 10, 2009

~first en3 4 da new blog~

| |




~~~blog ini dibuat kerana ingin memenuhi salah satu tugasan dalam subjek sastera dalam multimedia.. spesel thanx kepada dr normaliza abdul rahim..
bz...
september,,,nampaknya aku akan terus sibuk pada bulan ini.proposal,final year project,
dan yang perlukan fokus yang 'over-limit',iaitu final exam pada akhir bulan october ini..sibuk.sibuk.sibuk.

aku harapkan semoga sem ini dilalui tanpa ada sebarang masalah.insyaAllah..

buat sahabat2 yg akan menduduki final exam ,semoga berjaya menjawab semua kertas dengan yakin dan tenang.semoga kejayaan milik kita bersama. amin.. :-)

0 comments:

go-top

About Me

ulang tahun blog aku

Daisypath Anniversary tickers

welc0me 2 everyone


ShoutMix chat widget

**f0ll0wer kesayanganku**

.:my bez friend:.

.:my bez friend:.

da p0y0s cozmate

da p0y0s cozmate

.:gedung ilmuku:.

.:gedung ilmuku:.

::hanya aku::

::hanya aku::

antara yang menarik!!!

 
 

::akuchentadea:: | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top